Djessyca

© Copyright MijnGetuigenis.nl
Niets van deze website mag worden overgenomen zonder schriftelijke toestemming van MijnGetuigenis.nl. Deze print is enkel voor persoonlijk gebruik.

Hallo, ik ben Djessyca. Ik wil jullie mijn getuigenis vertellen. Ik had ongeveer 2 en half jaar oogontsteking. Raar maar waar: ik dacht er nooit aan om het weg te sturen. Of niet met genoeg geloof. Maar ongeveer 2 en halve week geleden werd er voor mijn ogen gebeden. En dank God, ze waren genezen! Maar 2 á 3 dagen later was het weer terug… en ook nog eens erger dan eerst!

Er kwam nog meer rotzooi uit mijn ogen, mijn ogen hadden buien dat ze heel erg pijn deden en bloed rood werden, alsof alle adertjes waren geknapt. En dat voelt heel vervelend kan ik je zeggen! Ook afgelopen zondag 11 augustus kreeg ik weer zo’n pijn in mijn ogen. Ik baalde er van omdat er al voor was gebeden, en het al was genezen maar het er nu toch weer was.

Elke dag GRATIS een bijbeltekst in je mail of via een app? Kijk op www.DagelijksWoord.nl

Maar toen bedacht ik mij dat ook ik er zelf voor kan bidden! Dus ik heb een plek opgezocht waar ik alleen was, en ik hardop gaan bidden. En mensen: een simpel gebed met een oprecht hart werkt! Ik voelde meteen de pijn weg gaan en het gevoel alsof allemaal adertjes waren geknapt ging ook meteen weg.

Elke dag GRATIS een bijbeltekst in je mail of via een app? Kijk op www.DagelijksWoord.nl

Ik keek in de spiegel en zag dat mijn ogen weer de normale kleur hadden! En ik heb er nu nog steeds geen last meer van en ik zal het ook nooit meer krijgen!

DANK U GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Staat jouw getuigenis hier volgende week? Stuur nu in!
Be Sociable, Share!

9 Reacties aan “Djessyca”


  1. 1 Rachel

    Hallo Djessyca,

    Je hebt een mooi getuigenis, lees ik. Ik vind het heel goed van je dat je er uiteindelijk zelf tegen bent gaan bidden. Gebedsgenezing is inderdaad een kwestie van autoriteit nemen over demonen die jouw leven proberen kapot te maken.
    Ik ken een verhaal van een meisje dat heel erg scheel keek met 1 oog. 3 vriendinnen van haar die naar dezelfde kerk gingen, bidden voor haar, waardoor ze compleet genad. Kort daarna keek ze in de spiegel en zag ze haar oog weer wegdraaien. Ze nam er direct autoriteit over. Haar oog ging weer goed staan en ook zij is tot de dag van vandaag genezen.
    Wij dienen een groot en machtig God. Het is heel goed van je dat je deze getuigenis wereldwijd maakt. Vertel het aan iederen die je kent en wees een getuige van de wonderen die God ook in deze tijd nog altijd wil doen.
    God kan jou op een machtige manier gebruiken in Zijn koninkrijk.

    Kijk ook eens op mijn website. Onder het kopje gebedsgenezing staan wonderen die God door mijn leven heen heeft gedaan.

    Gods zegen,

    Rachel

    Elke dag GRATIS een bijbeltekst in je mail of via een app? Kijk op www.DagelijksWoord.nl
  2. 2 Hans

    Hoi Djessyca,

    God is inderdaad een God van wonderen en tekenen. Hij is onze Geneesheer bij uitstek.
    Dank je wel dat je dit met ons wilt delen. Blijf hiervan – en van wat God verder nog in je leven gaat doen – steevast getuigen.
    Overigens, de website van Rachel, mijn vrouw, is http://www.Godslevensveranderendekracht.nl.

    Gods zegen,
    Hans

  3. 3 Gerrie

    Lieve Djessyca,

    Wat fijn je getuigenis hier te lezen.
    Jawel sissie, we hebben een “SUPERGOD” AMEN?

    Be blessed,

    Liefs,

    Gerrie

  4. 4 Tieneke

    Vet cool! Halleluja!

    Elke dag GRATIS een bijbeltekst in je mail of via een app? Kijk op www.DagelijksWoord.nl
  5. 5 Dré van Rossum

    Hoi Djessyca
    Wat mooi dat God je genezen heeft. Hij heeft mijn leven ook totaal veranderd, ik was verslaafd aan drugs. Mijn getuigenis staat ook op deze site, onder de naam Dré van Rossum kijk maar eens als je tijd heb… Nou zus het ga je goed be blessed in the name of Jesus alle goeds en Gods eeuwige zegen groetjes Dré

  6. 6 Beppe Alie

    Heey Djessyca,

    Wat supper van je om te geyuigen hierover ,ja wij hebben een machtige God meid.En dat wil Hij zijn in alle situaties.
    Mijn getuigenis kan ik helaas hier niet plaatsen kan het niet in 1500 woorden uiten.Dus ben van plan een boek te schrijven.ben trots op je dat jij het geplaatst hebt hier.Liefs en Gods zegen

  7. 7 Rita Zwolschen

    Hey die Djessyca,
    Ik zat eigenlijk heel verdrietig achter de computer, gisteren was ik bij Jan Zijlstra om voor mijn chronische rugpijn te laten bidden.
    Nou heb ik elke keer hetzlefde als er voor mij is gebeden is mijn pijn over vaak al tijdens een dienst kan ik ineens lang zitten en staan.
    Ben ik weer thuis dan begint de pijn weer.
    Jij hebt me heel erg bemoedigd met je getuigenis en ik heb van jou iets heel belangrijks geleerd.(ik ben 55)
    God heeft door jouw getuigenis tot mijn hart gesproken!!!
    Bedankt dat jij je getuigenis hebt willen delen en God’s rijke zegen daarvoor!

    Elke dag GRATIS een bijbeltekst in je mail of via een app? Kijk op www.DagelijksWoord.nl
  8. 8 aniel

    HEY DJESSYCA, wat een machtig god is hij,hij is dezefde god hij verander nooit door zijn striemen is ons genezing geworden, vertel dit verder aan je vrienden en fam zodat anderen ook de naam van jezus zal verhogen.god bless you

  9. 9 Jojo

    Hi Djessie!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben zelf abbonee (niet zo ‘vo) op de caleidoscoop en daar staan ook mooie verhalen over mensen die bloed uit hun ogen hebben lopen en waar het snot uit hun neus spuit.
    Doei!

MijnGetuigenis.nl wordt niet onderhouden, nieuwe reacties niet mogelijk.