Betsie

© Copyright MijnGetuigenis.nl
Niets van deze website mag worden overgenomen zonder schriftelijke toestemming van MijnGetuigenis.nl. Deze print is enkel voor persoonlijk gebruik.

Ik ben Betsie Kelder-Steen, en zal wat over mijn leven vertellen. Wat voor mij veel betekend heeft, en waarom God mijn Vader is, mijn Redder en Verlosser, waar ik niet meer zonder zou kunnen!

Mijn leven begon niet zo rooskleurig, ben geboren met een hartafwijking, had 2 grote gaten in het hart, die alleen operatief konden worden verholpen. En zonder die levensgevaarlijke operatie zou ik mijn 21e levensjaar niet halen.

Elke dag GRATIS een bijbeltekst in je mail of via een app? Kijk op www.DagelijksWoord.nl

Er werd veel voor mij gebeden. En God heeft geantwoord op het gebed, want ik mocht beleven hoe God mij genas. Na wat bezoeken aan het ziekenhuis was dan daar toch één heel bijzonder van! Ik mocht samen met mijn ouders in dat ziekenhuis zien dat de gaten die er zaten waren dicht gegroeid. Voor de artsen was dat onmogelijk, dat kon alleen door een wonder gebeuren!
En dat was hét wonder waar iedereen om gevraagd had!

God had het gebed verhoord! Ben nu 35, gelukkig getrouwd met denk ik de liefste man ter wereld, en heb 3 kinderen van God mogen ontvangen!

God is goed, Hij houdt ontzettend veel van ons, en Hij antwoord op onze gebeden, alleen gaat het niet altijd zoals wij dat hopen. Maar het gaat op Zijn manier. En als wij volharden in het gebed, dan zal Hij het verhoren!!

Elke dag GRATIS een bijbeltekst in je mail of via een app? Kijk op www.DagelijksWoord.nl

Genade zo oneindig groot, dat ik die het niet verdien, het leven vond, want ik was dood
en blind maar nu kan ik zien

Gods Zegen,
Betsie

Staat jouw getuigenis hier volgende week? Stuur nu in!
Be Sociable, Share!

5 Reacties aan “Betsie”


  1. 1 Hans

    God is de Schepper van hemel en aarde. Daarom kan Hij “iets” maken uit “niets”. Dat blijkt ook heel krachtig uit jouw getuigenis.
    Bedankt dat je het met ons – het internetpubliek – wilt delen. Ik hoop en bid dat God dit wonder zal gebruiken om vele mensen tot Hem te leiden, dat jij daarbij Zijn instrument mag zijn…

    Gods zegen!
    Hans

    Elke dag GRATIS een bijbeltekst in je mail of via een app? Kijk op www.DagelijksWoord.nl
  2. 2 Herman

    Hallo Betsy,
    Leuk dat je ook je getuigenis op deze site hebt staan.
    We weten hoe meer we getuigen des te sterker wordt ons geloofsleven.
    Gods zegen en veel sterkte samen met je man en kinderen.
    Herman en Klazien

  3. 3 Ina V.H.

    Hoi Betsy.
    Gefeliciteerd met je genezing. Dat je de doktoren hebt mogen laten zien, dat God groter is dan de gaten in je hart. Dat de doktoren dit mogen doorvertellen, dat God veel meer kan,dan dat we bidden en beseffen. Dat er meer christelijke biddende artsen mogen komen en Gods wonderen doorverteld en patienten bemoedigd worden.
    Veel zegen in je verdere leven toegewenst. Ina

  4. 4 Natacha

    Hoi Betsy
    Wat fijn om de woderen van God te mogen hooren. Er is niets wat hij niet kan onze groote God

    Elke dag GRATIS een bijbeltekst in je mail of via een app? Kijk op www.DagelijksWoord.nl
  5. 5 Jedidja

    Het valt mij op dat 3 mensen je naam verkeerd hebben getypt! Goed lezen, mensen!!
    Beste Betsie (met ie dus :-))
    Bedankt voor je getuigenis! Het is heel vreemd, ik lees hier de getuigenissen, maar het is net of ik het niet kan pakken… 🙁 Het lijkt zo willekeurig van God: de één zijn/haar gebed verhoord Hij niet, het andere gebed wél! Maar het is ook Zijn weg met ons, bij de één is misschien ziekte een lering, een loutering… Dat is het bij jou ook misschien eerst geweest.
    Fijn dat je genezen bent, heerlijk om een normaal leven te kunnen leiden! Nog veel geluk gewenst, in de Heer verbonden,
    Groetjes van Jedidja uit Zeeland.

MijnGetuigenis.nl wordt niet onderhouden, nieuwe reacties niet mogelijk.